Welkom op mijn Blog over zeevissen. Mijn naam is Kees de Mol en ik woon in de achtertuin van Katwijk aan Zee. In deze blog wil ik u laten zien hoe ik het zeevissen beleef. Ik wens u allen veel leesplezier. Heeft u een tip of wilt u reageren, laat dan eens een berichtje achter.


Video's

dinsdag 20 maart 2012

Aankondiging: 4e gehandicapten visdag 26 mei


Hallo beste vismaten,

Hierbij wil ik graag aandacht vestigen op de 4e gehandicapten visdag die dit jaar wederom verzorgd zal worden door de mensen van  de vereniging zeevissen.com. Inmiddels heb ik er twee meegemaakt en ik heb het beide malen erg naar mijn zin gehad.

Het is de bedoeling dat er een groep minder valide vissers zal gaan vissen in koppelverband met een begeleider. Er gaat gevist worden van 11 tot 15 uur op het Noordzeekanaal bij het prachtige plaatsje Oud Velsen. Het voordeel hiervan is dat er parkeergelegenheid is en alles is toegankelijk voor rolstoelen (en ook bijvoorbeeld een viskarretje). Verzamelen en prijsuitreiking wordt gedaan vanuit een café in de haven van IJmuiden.

Als u zin heeft in een fijne dag met veel gezelligheid dan zou ik zeker eens de mensen van zeevissen.com een mailtje sturen. Mocht dit niet lukken dan kan ik wel een mailadres verzorgen.

filmpjes van de vorige visdag vind u op Youtube: Link 1 en Link 2

Groeten. Kees

Geen opmerkingen:

Een reactie posten