Welkom op mijn Blog over zeevissen. Mijn naam is Kees de Mol en ik woon in de achtertuin van Katwijk aan Zee. In deze blog wil ik u laten zien hoe ik het zeevissen beleef. Ik wens u allen veel leesplezier. Heeft u een tip of wilt u reageren, laat dan eens een berichtje achter.


Video's

donderdag 6 november 2014

Woensdag 5 november ben ik weer gaan garnalenvissen. Er was heel weinig wind en om kwart voor tien was het laag water. Rond 8 uur kwamen we op het strand en hebben we de spullen in gereedheid gebracht. Mijn schoonvader en zwager gingen vissen met een 'borden-netje' en ik heb weer met het vertrouwde bordje gevist. Door de mist ben ik maar voor de bank blijven vissen voor de veiligheid en ik heb eigenlijk alleen maar korte trekjes in de swin gedaan. We hebben leuk gevangen en omdat we graag alleen de grote garnalen wilden houden hebben we alles gezeefd. We hielden samen 10 kilo over om mee te nemen.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten