Welkom op mijn Blog over zeevissen. Mijn naam is Kees de Mol en ik woon in de achtertuin van Katwijk aan Zee. In deze blog wil ik u laten zien hoe ik het zeevissen beleef. Ik wens u allen veel leesplezier. Heeft u een tip of wilt u reageren, laat dan eens een berichtje achter.


Video's

dinsdag 31 januari 2012

Niet hengelen wel varen.....

Hallo beste mensen

Zoals de titel al zegt ben ik vandaag lekker eens wezen varen met mijn zwager en zijn vismaat. Z'n tractor was weer in elkaar gezet en vanwege de mooie zee wilde hij graag de boot weer eens gaan testen. Ondanks de kou was het toch wel erg gezellig en leuk om weer eens met de boot op zee te zijn. 


De trotse eigenaar
die nog een lekker eitje voor ons heeft gebakken.
Volgende keer weer een visverslag dus tot ziens......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten