Welkom op mijn Blog over zeevissen. Mijn naam is Kees de Mol en ik woon in de achtertuin van Katwijk aan Zee. In deze blog wil ik u laten zien hoe ik het zeevissen beleef. Ik wens u allen veel leesplezier. Heeft u een tip of wilt u reageren, laat dan eens een berichtje achter.


Video's

vrijdag 13 april 2012

Een nul op Katwijk

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik het weer eens op het Katwijkse strand geprobeerd met als aas helaas alleen wat zagers. Ik heb gevist van 16:45 tot ongeveer 18:45.



Helaas heb ik de hele tijd geen stootje gezien en kwam het aas onaangeroerd terug. Geen vis dus deze keer maar wel heerlijk genoten van het prachtige weer.

Groeten, Kees

ps. Ik zag dat er door Sportvisserij Nederland een nieuwe reisgids over Zeeland is uitgegeven. Ik was wel verbaasd over de foto die op de omslag staat want dat is toch echt een foto van de vissende Mol op het strand van Katwijk (niet echt in de buurt van Zeeland?!). Toch leuk om terug te zien deze prachtige foto.

linkje door te klikken

Geen opmerkingen:

Een reactie posten