Welkom op mijn Blog over zeevissen. Mijn naam is Kees de Mol en ik woon in de achtertuin van Katwijk aan Zee. In deze blog wil ik u laten zien hoe ik het zeevissen beleef. Ik wens u allen veel leesplezier. Heeft u een tip of wilt u reageren, laat dan eens een berichtje achter.


Video's

zaterdag 26 mei 2012

Gehandicapten-visdag 2012

Vandaag stond voor mij de gehandicapten-visdag op het programma die dit keer al voor de vierde keer werd georganiseerd door de club zeevissen.com. Voor mij was het de derde keer en ik had er weer veel zin in.

Elk jaar is het maar afwachten of het weer wil meespelen en dat deed het deze dag zeker. We hebben een heerlijke dag gehad met een windje uit het oosten en temperaturen van hoog in de 20 graden.

Helaas zat er op ons stukje geen vis en ondanks verwoede pogingen van onze kant is het ons niet gelukt een visje te vangen. Erg jammer want je zou natuurlijk zeker met deze wedstrijd graag een visje vangen maar het zat er gewoon niet in voor ons.
Over het algemeen is er toch wel een leuk visje gevangen en de vangsten bestonden vooral uit grondels, steenbolken, tongetjes en enkele leuke gullen waarvan er één zelfs 66cm was.

Volgens jaar hoop ik zeker weer mee te doen met deze leuke wedstrijd en ik beveel hem ook van harte aan jullie allen toe.

Over de mail kreeg ik nog een leuk filmpje doorgestuurd gemaakt door John
http://youtu.be/FH5uj-0NPTI

Groeten, Kees de Mol

Geen opmerkingen:

Een reactie posten