Welkom op mijn Blog over zeevissen. Mijn naam is Kees de Mol en ik woon in de achtertuin van Katwijk aan Zee. In deze blog wil ik u laten zien hoe ik het zeevissen beleef. Ik wens u allen veel leesplezier. Heeft u een tip of wilt u reageren, laat dan eens een berichtje achter.


Video's

zaterdag 26 oktober 2013

Garnalen vissen op het Katwijkse strand

Hallo



Vrijdag zijn we weer naar het strand gegaan om garnalen te vissen. De dagen ervoor was er veel gevangen en vrijdag was het mooi weer om het weer eens te proberen.


We zijn rond 14 uur begonnen en het was rond 16 uur laag water. De wind was zwak vanuit het zuidwesten.

De vangst bestond uit een kleine 15 kilo en helaas was er ook veel vuil.



Maar toch lekker gevist en om een beeld te geven van hoe het was heb ik een video gemaakt.



Groeten, Kees

Geen opmerkingen:

Een reactie posten