Welkom op mijn Blog over zeevissen. Mijn naam is Kees de Mol en ik woon in de achtertuin van Katwijk aan Zee. In deze blog wil ik u laten zien hoe ik het zeevissen beleef. Ik wens u allen veel leesplezier. Heeft u een tip of wilt u reageren, laat dan eens een berichtje achter.


Video's

dinsdag 18 februari 2014

Garnalenvissen 18 februari

Een mooie dag met een matige wind was het vandaag en toen ik vanmorgen buiten kwam dacht ik dan ook gelijk aan garnalenvissen. Even naar het strand gereden en daar zag ik dat er een mooi zee-tje stond en dat het mogelijk was om te vissen. Thuis hebben we snel de kinderen aangekleed en een tas met brood en drinken klaar gemaakt en toen snel naar het strand.



Op het strand viel de wind me tegen het waaide harder dan ik had gedacht. Maar daar laat ik me niet door tegenhouden en snel heb ik dus alles klaar gemaakt om te gaan vissen. Er lag een swin met een bank en dan de zee. Ik wilde graag in de zee vissen dus ik wilde door de zwin waden, maar dat bleek niet zo gemakkelijk, het was een hele diepe swin. 




Toen een flink eind gesleept richting de bult waar ik er uit ben gegaan, maar helaas viel de vangst me erg tegen. Heel weinig garnaal en wat er was, was heel klein. Ik heb toen de boel maar opgeruimd en we zijn naar huis gegaan. Wie weet een andere keer weer, maar voor mij is het water voorlopig te koud.

Groeten, Kees

Geen opmerkingen:

Een reactie posten