Welkom op mijn Blog over zeevissen. Mijn naam is Kees de Mol en ik woon in de achtertuin van Katwijk aan Zee. In deze blog wil ik u laten zien hoe ik het zeevissen beleef. Ik wens u allen veel leesplezier. Heeft u een tip of wilt u reageren, laat dan eens een berichtje achter.


Video's

zaterdag 25 januari 2014

Strandvissen 25 januari 2014

Hallo allemaal,

Vandaag wilde ik het eens proberen op het Katwijkse strand aan de zuidboulevard. Het weer zou meewerken want er werd een matige zo-wind voorspeld en het zou droog blijven. Heerlijke omstandigheden dus om op het strand te verblijven. En als je dan ook nog lekker vangt dan is het helemaal mooi.


Helaas is het laatste niet gelukt en heb ik vier uur gevist zonder wat te vangen. Mijn buurman had ook niks dus het lag vast niet aan mij. Tussen het vuil vond ik nog een onderlijn met pieren er nog aan en met vertrekken zag ik nog aangespoelde pieren liggen, vast weggegooid door een visser die avond.

Filmpje (klik)

Dat dit aas nog onaangetast op strand lag geeft wel aan dat er niet echt geaas wordt. Zou het door de zandopspuiting komen of misschien toch de noordwestenwind van gisteren? Ik weet het niet maar ik ga het vast wel weer een keer proberen komende tijd.

Groeten, Kees

Geen opmerkingen:

Een reactie posten