Welkom op mijn Blog over zeevissen. Mijn naam is Kees de Mol en ik woon in de achtertuin van Katwijk aan Zee. In deze blog wil ik u laten zien hoe ik het zeevissen beleef. Ik wens u allen veel leesplezier. Heeft u een tip of wilt u reageren, laat dan eens een berichtje achter.


Video's

vrijdag 24 januari 2014

Man bouwt eigen visboten

Hallo allemaal,

Hier twee links naar het forum van worldseafishing.com. Ik lees graag op dit forum omdat er veel verschillende technieken worden besproken en je soms heel interessante dingen tegen komt.

Al sinds het begin volg ik de post's van iemand die schrijft onder de naam garry23flyer Deze man heeft een prachtige visboot helemaal zelf gemaakt en is nu bezig aan zijn tweede. 't is even door de pagina's worstelen, maar wel de moeite waard.

Bouw Wilson Flyer (klik)



Bouw Catamaran  (klik)


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten