Welkom op mijn Blog over zeevissen. Mijn naam is Kees de Mol en ik woon in de achtertuin van Katwijk aan Zee. In deze blog wil ik u laten zien hoe ik het zeevissen beleef. Ik wens u allen veel leesplezier. Heeft u een tip of wilt u reageren, laat dan eens een berichtje achter.


Video's

zaterdag 25 mei 2013

Oproep koppelwedstrijd Katwijk aan Zee

M'n vismaat Martin organiseert vrijdag 7 juni een leuke koppelwedstrijd. Komt allen!

In navolging van de zomeravondwedstrijd georganiseerd door Piet & Co, wil ik vrijdag 7 juni een soortgelijke voorzomeravondwedstrijd organiseren. Per koppel op een plaats met in totaal 2 hengels per plek. Van 19:00 t/m 23:00 aan de Zuidkant van de boulevard. Inschrijven vanaf 18:15 bij de afgang naar Benny's Beach, kosten 5 euro per koppel. Volgens verenigingsregels en met meevissende controleurs. Graag voor 5 juni opgeven ivm prijzen en plaatsen. Individueel opgeven kan ook, dan wordt er gekeken of je gekoppeld kan worden aan iemand. Ook niet-leden zijn welkom. Opgeven graag telefonisch: 06-21277354.
Gr Martin

Groeten, Kees

Geen opmerkingen:

Een reactie posten