Welkom op mijn Blog over zeevissen. Mijn naam is Kees de Mol en ik woon in de achtertuin van Katwijk aan Zee. In deze blog wil ik u laten zien hoe ik het zeevissen beleef. Ik wens u allen veel leesplezier. Heeft u een tip of wilt u reageren, laat dan eens een berichtje achter.


Video's

zaterdag 8 juni 2013

Vrijdagavond van 19 tot 23 hebben we een wedstrijd gehad op het Katwijkse strand. Het was een koppelwedstrijd en er kwamen 10 koppels op af.
De wind kwam uit het Noorden en dat schijnt niet goed te zijn voor de visserij. Helaas is dit ook waarheid gebleken en uiteindelijk eindigde de wedstrijd voor velen met een dikke nul.
Er zijn in totaal 6 vissen gevangen waarbij een zeebaars van 46cm de grootste was. Door de koude wind en de slechte vangsten besloten enkele koppels ook eerder te stoppen. Ondanks de slechte visserij heb ik het toch erg naar mijn zin gehad. Volgende keer beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten